Csinálj pénzt Szuchy Brigivel! – interjú
Header white line

X

Csinálj pénzt Szuchy Brigivel! – interjú

Csinálj pénzt Szuchy Brigivel! – interjú

Ahogyan a kommunikációs trendek változnak, úgy mi is fejlődünk, alakulunk. Ismerd meg, mit gondolnak most az Alright Communications csapatunk tagjai magukról és a szakmáról! Elsőként egyik alapítónk, Szuchy Brigi osztja meg veled, amit tudnod érdemes róla, a munkájáról, és hogy milyen kérdéssel javasolt hozzá fordulni, ha összefuttok majd a pesti éjszakában.

 

  1. Ha egy mondatban kéne jellemezned önmagad, ki vagy mi vagy te?

Én az a lány vagyok, aki előtt teljesen önmagad lehetsz. Számomra nem számít, hogy milyen a vallásod, a kultúrád, a szexuális identitásod, ha elfogadó vagy és emberként bánsz másokkal, akkor valószínűleg barátok leszünk. 🙂

 

  1. A fentebb megfogalmazott állításhoz képest akarsz-e változni? Ha igen, milyen irányba fejlődnél tovább? 

Valószínűleg abban kellene leginkább változnom, hogy bátrabban merjem felvállalni a konfliktusokat.

 

  1. Melyek az erősségeid és mikben van feltétlen szükséged az Alright csapat többi tagjának segítségére? 

Az elmúlt évek tapasztalatai megerősítettek abban, hogy könnyen rá tudok hangolódni másokra, így az általam tett javaslatok, kommunikációs tervek, ötletek szinte kivétel nélkül egyeznek az ügyfelek elképzeléseivel.

 

Miben tartom gyengének magam? Ismeritek az érzést, amikor egy csomót nehezen tudtok kibontani? Na, valami hasonlót érzek akkor, amikor egy Excel táblázatban kell rendszereznem a dolgokat. Ezekben a feladatokban, illetve a végeredmények pontosításában kifejezetten számítok a kollégáimra. Amikor elkap a flow, hajlamos vagyok az ötletre koncentrálni, és nagy segítség számomra, ha a gondolataimat segítenek rendszerbe terelni.

 

  1. A kommunikációs szakmák képviselőit sokan kontárnak, sőt, akár kártékonynak tartják. Te miben látod a munkád értékét?

Azt gondolom, hogy sokan csak teljesíteni akarják a feladatot, de nem visznek bele semmi plusz gondolatot, segítséget. Vegyünk egy jó példát. Az egyik ügyfelünk számára egy általános cégbemutatót kellett elkészíteni, ahol megvolt, hogy mi legyen kb. a tartalom. Sok ügynökségnél ebben az esetben megírják a brief alapján a szöveget, elkészítik a grafikát, és már küldik is a számlát. Mi gondolkodunk, megvizsgáljuk, hogy az ügyfél kívánalmait mennyire pontosan tükrözik a briefben foglaltak  – ők is emberek, mi is emberek vagyunk, inkább mindent kétszer alaposabban veszünk végig, minthogy az elvárt minőség helyett valami kevéssé színvonalas produktum készüljön. Ha azt érezzük, hogy ebbe a prezentációba egészen más dolgokat kell beleírni annak érdekében, hogy az ügyfél kitűzött céljai teljesüljenek, akkor javaslatot teszünk a számára. Összességében azt mondanám, hogy mi tényleg alaposak vagyunk, és pénzt akarunk keresni az ügyfelünknek is.

 

  1. Amikor nem dolgozol, mivel töltöd az idődet?

Leginkább a világot fedezem fel. Imádok utazni, túrázni vagy kirándulni a családdal és a barátokkal. Emellett szeretem a hosszú beszélgetéseket vagy a különféle társasjátékozásokat, különösképpen az asszociációs játékokat. Van két szeretett cicám, akik általában jó partnerek a kanapén fekvő sorozatnézésben és a munkában egyaránt. 🙂

 

  1. Egy hatékony munkával töltött nap után, a kedvenc kocsmában ücsörögve, egy pohár hűs kézműves sör párától gyöngyöző poharát kocogtatva a körmöddel miről beszélgetsz a legszívesebben?

Miről nem?

2021.05.04.

Vissza a főoldalra

További olvasnivalók:

5 tipp, hogy eredményesebben blogolj!

5 tipp, hogy eredményesebben blogolj!

Elolvasom

Könnyes szemmel és pornóprémium reklámmal érkezik hozzánk a karácsony

Könnyes szemmel és pornóprémium reklámmal érkezik hozzánk a karácsony

Elolvasom

5 dolog, amit rosszul csinálsz PR kommunikációban

5 dolog, amit rosszul csinálsz PR kommunikációban

Elolvasom

Kinek nem inge, ajánlja fel jótékony célra!

Kinek nem inge, ajánlja fel jótékony célra!

Elolvasom

Az ihlet odaát van! Ezeket az angol nyelvű szakmai oldalakat kövesd!

Az ihlet odaát van! Ezeket az angol nyelvű szakmai oldalakat kövesd!

Elolvasom

Ezeket az oldalakat kövesd, hogy tudd, mi zajlik a PR kommunikáció magyar piacán!

Ezeket az oldalakat kövesd, hogy tudd, mi zajlik a PR kommunikáció magyar piacán!

Elolvasom

5 tipikusan nyári baklövés, amelyet a kommunikációdban elkövethetsz

5 tipikusan nyári baklövés, amelyet a kommunikációdban elkövethetsz

Elolvasom

Sorvezetők a kommunikációs tervezés megkönnyítéséhez

Sorvezetők a kommunikációs tervezés megkönnyítéséhez

Elolvasom

Törekedj arra, hogy izgalmas tartalmat állíts elő!

Törekedj arra, hogy izgalmas tartalmat állíts elő!

Elolvasom

Aki bújt, aki nem, már mindegy: most elválik, mennyire megbízható a márkád!

Aki bújt, aki nem, már mindegy: most elválik, mennyire megbízható a márkád!

Elolvasom

Szorongás helyett: csiszold a tudásod a következő hetekben!

Szorongás helyett: csiszold a tudásod a következő hetekben!

Elolvasom

Céges vészintézkedések a koronavírus miatt: mutatjuk, hogy csinálják az igazán profik!

Céges vészintézkedések a koronavírus miatt: mutatjuk, hogy csinálják az igazán profik!

Elolvasom

Kontextusteremtés 1.0: nincs olyan, hogy nincs ötlet!

Kontextusteremtés 1.0: nincs olyan, hogy nincs ötlet!

Elolvasom

Mögötted állunk, mi láthatatlanul működünk!

Mögötted állunk, mi láthatatlanul működünk!

Elolvasom

Csináljunk pénzt! – bemutatjuk mi áll a nyers kimondás mögött!

Csináljunk pénzt! – bemutatjuk mi áll a nyers kimondás mögött!

Elolvasom