Kinek nem inge, ajánlja fel jótékony célra!
Header white line

X

Kinek nem inge, ajánlja fel jótékony célra!

Kinek nem inge, ajánlja fel jótékony célra!

Most, hogy elfogyott a duplafilteres citromfűtea és az utolsó három szál aranymalbi, beszéljünk egy kicsit arról, mekkora esélyed van sikeresen eladni/regisztráltatni/lojális követőket toborozni bárminemű márkaépítés nélkül.

 

Röviden: semekkora.

 

Hosszabban: semekkora, de kifejtem egy csapongó, gúnyoros, abszolúte szubjektív, de tapasztalatokra épülő szakmai kalandcikkben. Ha nem vagy nyitott egy erőszakos Humor Helgára, most hagyd el a cikkoldalt!

 

Itt vagy még?

 

Remek, ezek szerint te elkötelezett vagy, hogy eladd a termékedet vagy szolgáltatásodat, ehhez pedig ráismertél, hogy mi kellünk!

 

Kérj tőlünk ajánlatot ide kattintva!

 

Ja, hogy a cikk, igen, ez arról fog szólni, hogy kéne márkaépítés, mielőtt a derült égből az emberek arcába vágod a termékedet vagy szolgáltatásodat.

 

Itt jöhetne is a tartalom. De minek is, ha egyszer már olyan dörzsölt és megfontolt vagy, hogy tudd, neked marketing kell?! Keress minket az elérhetőségeink egyikén, és minden bajodra megoldást találunk!

 

Eddig jutottál a sorokat falva, mégsem kértél tőlünk ajánlatot?

 

Itt az idő, elvégre megfontolt, jó szakértő vagy, akinek nincs szüksége márkaépítésre. Minden olyan aktivitás, amely nem a kasszacsörgetést szolgálja követlenül, csupán eltékozolt idő- és pénzforrás, nincs igazam?!

 

Dehogynem, ezért tudod, hogy ránk van szükség, és már kattintasz is, hogy kérhesd az ajánlatunkat!

 

Cikket ígértem, igen, de minek is ide szócséplés, mind tudjuk, hogy az nem hoz pénzt, ha kidolgozunk neked egy márkát alapjaiban, értékeket és érveket vonultatunk fel mellette, a kommunikációdat pedig bemeszkázottan írt felszólító üzenetek helyett úgy alakítjuk ki, hogy ténylegesen közvetítő szerepet töltsön be, tudást vagy ismeretet nyújtson, és élményt jelentsen a fogyasztóknak vagy vásárlóknak.

 

Éppen ezért ideje, hogy belásd, ránk van szükséged! Keress minket, és költs el nálunk sok pénzt!

 

Ja igen, jöhetnek a kulcsszavak, mert ideáig már úgyse görgetnek le az ostoba, lusta fogyasztók, akiknek elég csak mantrázni azt, hogy ITT és MOST már CSATLAKOZNIUK vagy VÁSÁROLNIUK kell, mert AKCIÓ vagy NYEREMÉNYJÁTÉK!

 

Írom is: PR kommunikáció, kommunikációs tanácsadás, kommunikációs tervezés, integrált kommunikáció, márkaépítés, PR kommunikáció, kommunikációs tanácsadás, kommunikációs tervezés, integrált kommunikáció, márkaépítés, PR kommunikáció, kommunikációs tanácsadás, kommunikációs tervezés, integrált kommunikáció, márkaépítés, PR kommunikáció, kommunikációs tanácsadás, kommunikációs tervezés, integrált kommunikáció, márkaépítés, PR kommunikáció, kommunikációs tanácsadás, kommunikációs tervezés, integrált kommunikáció, márkaépítés

 

Még itt vagy, komolyan?

 

Neked semmi nem elég?!

 

Na jó, meggyőztél, legközelebb tényleg elárulom neked, hogy van haszna a márkaépítésnek.

 

De ha előtte kérnél ajánlatot, ide kattintva megteheted!

 

Csináljunk pénzt!

2020.09.07.

Vissza a főoldalra

További olvasnivalók:

Csinálj pénzt Szuchy Brigivel! – interjú

Csinálj pénzt Szuchy Brigivel! – interjú

Elolvasom

5 tipp, hogy eredményesebben blogolj!

5 tipp, hogy eredményesebben blogolj!

Elolvasom

Könnyes szemmel és pornóprémium reklámmal érkezik hozzánk a karácsony

Könnyes szemmel és pornóprémium reklámmal érkezik hozzánk a karácsony

Elolvasom

5 dolog, amit rosszul csinálsz PR kommunikációban

5 dolog, amit rosszul csinálsz PR kommunikációban

Elolvasom

Az ihlet odaát van! Ezeket az angol nyelvű szakmai oldalakat kövesd!

Az ihlet odaát van! Ezeket az angol nyelvű szakmai oldalakat kövesd!

Elolvasom

Ezeket az oldalakat kövesd, hogy tudd, mi zajlik a PR kommunikáció magyar piacán!

Ezeket az oldalakat kövesd, hogy tudd, mi zajlik a PR kommunikáció magyar piacán!

Elolvasom

5 tipikusan nyári baklövés, amelyet a kommunikációdban elkövethetsz

5 tipikusan nyári baklövés, amelyet a kommunikációdban elkövethetsz

Elolvasom

Sorvezetők a kommunikációs tervezés megkönnyítéséhez

Sorvezetők a kommunikációs tervezés megkönnyítéséhez

Elolvasom

Törekedj arra, hogy izgalmas tartalmat állíts elő!

Törekedj arra, hogy izgalmas tartalmat állíts elő!

Elolvasom

Aki bújt, aki nem, már mindegy: most elválik, mennyire megbízható a márkád!

Aki bújt, aki nem, már mindegy: most elválik, mennyire megbízható a márkád!

Elolvasom

Szorongás helyett: csiszold a tudásod a következő hetekben!

Szorongás helyett: csiszold a tudásod a következő hetekben!

Elolvasom

Céges vészintézkedések a koronavírus miatt: mutatjuk, hogy csinálják az igazán profik!

Céges vészintézkedések a koronavírus miatt: mutatjuk, hogy csinálják az igazán profik!

Elolvasom

Kontextusteremtés 1.0: nincs olyan, hogy nincs ötlet!

Kontextusteremtés 1.0: nincs olyan, hogy nincs ötlet!

Elolvasom

Mögötted állunk, mi láthatatlanul működünk!

Mögötted állunk, mi láthatatlanul működünk!

Elolvasom

Csináljunk pénzt! – bemutatjuk mi áll a nyers kimondás mögött!

Csináljunk pénzt! – bemutatjuk mi áll a nyers kimondás mögött!

Elolvasom