Header white line

X

Letölthető tanulmánnyal segítünk a kommunikációs aktivitásaid fejlesztésében!

Letölthető tanulmánnyal segítünk a kommunikációs aktivitásaid fejlesztésében!

Szakmai mankókat és lépéseket gyűjtöttünk össze, amelyek segítségével a koronavírus okozta válságot követően te is új alapokra helyezheted és fejlesztheted a kommunikációs aktivitásaidat. A poszt végén található gombra kattintva töltsd le útmutatónkat!

 

Az Alright Communications csapatában mindannyiunk több mint öt éve foglalkozik kommunikációs tanácsadással. Számos ügyfél- és feladattípussal volt lehetőségünk megismerkedni, az ügyfeleink szerencséjére merőben más aspektusból: van nálunk sales-szakértő, vizuál-hozzáértő, pro szövegíró, hirdetési nagyágyú és sokat látott PR-es. Mivel különböző területekről érkeztünk, így különböző szempontok szerint gondolkodunk egyazon problémáról, kihívásokról és trendekről. Ez azt is jelenti, hogy nap végén a hozott kompromisszumos megoldásunkról az ügyfeleink tudhatják, megannyi oldalról megvizsgált – és nem ritkán megvitatott – gondolkodás eredményei.

 

A közös tapasztalataink és gondolkodásunk egyik eredményét, amelyet szerényen csak Alright megközelítésnek hívunk szeretnénk ezúton megosztani mindenkivel, akit érdekel, ez az eklektikus, mégis szinergiában működő egység mire juthat, már ami a kommunikációs tervezést illeti.

 

Összeszedtük, mely 10 lépés megkerülhetetlen a hatékony, releváns és minőségi kommunikációhoz, a tervezés első tollvonásától a sikeres kommunikációs aktivitásokból leszűrt tanulságok továbbgondolásáig.

 

„Korábban többször tapasztaltam, hogy a különféle szakmák neves képviselői a hozzájuk irányuló kérdéseket hosszú soros kioktatással válaszolják meg. Azt gondolom, hogy ez nincsen rendjén, legyen szó akár egy marketing szakemberről, egy cipészről vagy épp egy állatorvosról. Ezért évekkel ezelőtt eldöntöttem, hogy ha egyszer saját ügynökséget alapítok, és valakinek segítségre lesz szüksége, hozzám és a csapatomhoz bármikor őszintén fordulhat tanácsért. A konzultáció során pontosító kérdéseket teszünk fel, hogy jobban megértsük a helyzetet, és utána igyekszünk gyakorlatias, hasznos válaszokkal, megoldásokkal szolgálni” – véli Szuchy Brigitta alapítónk, aki egyúttal azt is felajánlja, hogy az elakadt döntéshozóknak a rendelkezésére áll egyórás konzultáció erejéig, akik így személyesen tehetik fel kérdéseiket számára.

 

Dobpergés és harsonaszó: íme a gomb, amelyre kattintva letölthetitek az anyagot, és megtudhatjátok, mely az a 10 lépés, amely elengedhetetlen, hogy jól kommunikáljatok!

 

LETÖLTÉS

 

 

Amennyiben észrevételetek, kérdésetek akad az anyagunkkal kapcsolatban, esetleg felhasználjátok az ott olvasottakat, kérjük, ne tartsátok magatokban, írjátok meg nekünk!

 

Ki tudja, lehet legközelebb már együtt csinálunk pénzt! 😉

2020.06.02.

További olvasnivalók:

Taroltak a beszámolóink az új Prince of Persia VR szabadulószoba játékról!

Taroltak a beszámolóink az új Prince of Persia VR szabadulószoba játékról!

Elolvasom

A Menedzsment Fórum is ajánlja a kommunikációt segítő tanulmányunkat!

A Menedzsment Fórum is ajánlja a kommunikációt segítő tanulmányunkat!

Elolvasom

Komoly felajánlások egy komoly helyzetben a KKV szektornak

Komoly felajánlások egy komoly helyzetben a KKV szektornak

Elolvasom

Jó példákról szóló összefoglalónk a Piac és Profiton

Jó példákról szóló összefoglalónk a Piac és Profiton

Elolvasom

Legújabb cikkünk a Digital Hungary címlapján landolt

Legújabb cikkünk a Digital Hungary címlapján landolt

Elolvasom

Kolléganőnk, Rónyai Júlia cikke tarolt az NLC-n

Kolléganőnk, Rónyai Júlia cikke tarolt az NLC-n

Elolvasom

Jó reggelt mindenkinek, Alright-címlapra ébredtünk!

Jó reggelt mindenkinek, Alright-címlapra ébredtünk!

Elolvasom

Ha Gyuri nem volna, mi sem volnánk!

Ha Gyuri nem volna, mi sem volnánk!

Elolvasom

A Terra-Akva börze kommunikációs feladatait is mi látjuk el

A Terra-Akva börze kommunikációs feladatait is mi látjuk el

Elolvasom