A Digital Hungary számára írt véleménycikkünkkel indult a reggel. Rácsatlakozva a Digital Hungary mostani témáira az ügyféledukáció témáját fejtegettük benne: van-e létjogosultsága, és ha feltételezzük, hogy van, akkor mennyire lehet hangsúlyos?
Van hát, bizonyos fokig az ügynökség kötelessége, hogy fejlessze az ügyfelét, az igazi kérdés, hogy miben és hogyan teheti ezt reálisan, a partnerség íratlan szabályait betartva.
Mi két alapesetet különböztetünk meg – mert így a legegyszerűbb, de ezeknek is számtalan árnyalata lehet, ezeket terjedelem hiányában nem fejtettük ki. Az első eset, amikor az ügyfél kapacitáshiány miatt kéri fel az ügynökséget: ebben az esetben az támogató-partneri funkciót láthat el. A másik, amikor szakértő tanácsadóként vezeti a közös munkát.
Hogy miben érdemes edukálnia ekkor az ügyfelet, az ide kattintva kiderül!
2020.02.25.