Vajon karanténoznak rendesen a véleményvezérek? És ha igen, miért nem buzdítanak erre másokat is? Többek közt ezt a kérdést járja körül csapatunk új cikke a Digital Hungary-n. Összefoglaltuk, mitől lesz több egy influenszer, mint hús-vér reklámtábla, és milyen check-listán kell mindent kipipálnia, hogy esélyt adj neki a közös munkára.
Súlyos tévedés lenne azt gondolni, hogy minden influenszer egyforma, csak a célcsoportjuk különbözteti meg őket. Úgy döntöttünk összeszedjük, mi tesz valakit igazán alkalmassá arra, hogy a márkád képviselője legyen. Ne gondold, hogy erre bármilyen, sokak által ajnározott netes celeb alkalmas lesz!
Címlapos cikkünkben azt is körüljártuk, mire kell ügyelned, ha megbízható, etikus és hatékonyan kommunikáló véleményvezér bevonásával támogatnád meg a márkád kommunikációs aktivitásait. Mindezt alátámasztottuk néhány aktuális példával is – és hát mi lehetne aktuálisabb, mint a koronavírusra adott reakciók?
Ezekben a napokban érdemes megfigyelned, ki mennyire van tudatában a felelősségének. Mint a jó barát, a jó influenszer is bajban ismerszik meg! Most például arról, hogy hallatja a hangját, vagy legalábbis nem flangál a köztereken…
2020.03.20.