Patkányveszélyről másképp: eredményes sajtókampányt zártunk le
Header white line

X

Patkányveszélyről másképp: eredményes sajtókampányt zártunk le

Patkányveszélyről másképp: eredményes sajtókampányt zártunk le

A NovaTox megbízásából lefolytatott őszi sajtókampányunk keretében mind a lakosság, mind az agrárcégek figyelmét felhívtuk arra, hogy miért szükséges és miképpen érdemes felkészülni a patkányinvázió elkerülésére. A munkánk eredményességét igazolja, hogy a megjelent sajtóanyagokat több száz közösségi médiás megosztás kísérte.

 

Bár tagadhatatlanul szeretünk komplex megoldásokban gondolkodni, alapos kutatómunkát végezni, stratégiát – vagy legalább taktikai tervet – készíteni, üzenetrendszert építeni, vizuális és nyelvi arculatot kialakítani, erre nincs mindig alkalmunk. A projektegyüttműködéseink során elsősorban arra törekszünk, hogy gyors, hatékony és releváns eredményeket szállítsunk. Nem volt ez másképp a görényes rágcsálóirtásra szakosodott cég, a NovaTox megbízásából lemenedzselt sajtókampányunk esetén sem.

 

A munkánk fő szempontjai: hírérték, szegmentálás, komplex témafeldolgozás

 

Az együttműködés első fázisában a lehető legtöbb hasznos információt gyűjtöttük össze. Alaposan utánajártunk a patkányok jelentette veszélynek mind lakossági, mind mezőgazdasági, állattenyésztési, és így közvetetten élelmiszeripari tekintetben. Szemrevételeztük, milyen védekezési módszerek akadnak, melyik mennyire hatásos, mennyire veszélyes, ill. milyen tipikus rossz gyakorlatok vannak jelen a köztudatban. Megvizsgáltuk, mit ronthatnak el azok, akikhez a patkányok beveszik magukat, a patkányinváziókat övező közkeletű tévhiteket is sorra vettük. Felkérésünkre a Nébih mint szakértő tájékoztató fél is részt vett a komplex rálátásunk árnyalásában.

 

A bőséges adathalmazból kiszelektáltuk, hogy a két fő célcsoport – a lakosság és az agrárszektor – képviselői számára melyek a legfontosabb, legrelevánsabb információk. Ezeket csokorba gyűjtöttük, rájuk alapozva tematikus anyagokat készítettünk, amelyeket sajtókapcsolatainknak köszönhetően eljuttattunk a változatos felületeknél dolgozó szakértők számára, akik haszosították a munkájukhoz. A lakosság eléréséhez – többek között – olyan felületeken foglalkoztak a témánkkal, mint az origo.hu és a bcoolmagazin.hu, a mezőgazdasági szereplőinek megszólításához pedig megjelenéseket generáltunk az agrarszektor.hu és a hellovidek.hu tematikus hírportálokon. A Trend FM, a Bonum TV és néhány vidéki rádió pedig interjút készített a témában.

 

„Az integrált megközelítésű PR kommunikációs tevékenységeink mellett szeretünk olyan projektekkel foglalkozni, amelyek szakmailag változatosságot, különleges kihívást jelentenek” – fogalmazta meg Szuchy Brigi alapítónk a kampány kapcsán. – „Ilyenkor a rutinmegoldásainkat tudjuk ötvözni a kreatív gondolkodásunkkal, mérni tudjuk a csapatmunkánk és szakértelmünk fejlődését, ráadásul ezzel mind az ügyfelünknek, mind magunknak pénzt csinálunk. Kell ennél több, hogy sikeresnek nevezzünk egy kampányt?”

 

2020.12.12.

Vissza a főoldalra

További olvasnivalók:

Komplex PR-projekttel értünk el sikereket építőipari digitalizáció témakörben

Komplex PR-projekttel értünk el sikereket építőipari digitalizáció témakörben

Elolvasom

5 Dudás is elfér PR kommunikációs megbízóink között!

5 Dudás is elfér PR kommunikációs megbízóink között!

Elolvasom

Integrált PR kommunikációs kampányon vagyunk túl Kántorral!

Integrált PR kommunikációs kampányon vagyunk túl Kántorral!

Elolvasom

Sikeres PR kommunikációs kampányt zártunk a Tulipán Csoporttal

Sikeres PR kommunikációs kampányt zártunk a Tulipán Csoporttal

Elolvasom

Ügynökségünk látja el Pál Péter énekes menedzseri tevékenységét

Ügynökségünk látja el Pál Péter énekes menedzseri tevékenységét

Elolvasom

Újhullámos toborzásról szólt a 2020-as évünk vége

Újhullámos toborzásról szólt a 2020-as évünk vége

Elolvasom

Kollégánk novellája megjelent a Népszavában!

Kollégánk novellája megjelent a Népszavában!

Elolvasom

Podcast: Szuchy Brigitta alapítónk többek között a PR kommunikációról beszélt

Podcast: Szuchy Brigitta alapítónk többek között a PR kommunikációról beszélt

Elolvasom

Taroltak a beszámolóink az új Prince of Persia VR szabadulószoba játékról

Taroltak a beszámolóink az új Prince of Persia VR szabadulószoba játékról

Elolvasom

A Menedzsment Fórum is ajánlja a kommunikációt segítő tanulmányunkat

A Menedzsment Fórum is ajánlja a kommunikációt segítő tanulmányunkat

Elolvasom

Letölthető tanulmánnyal segítünk a kommunikációs aktivitásaid fejlesztésében

Letölthető tanulmánnyal segítünk a kommunikációs aktivitásaid fejlesztésében

Elolvasom

Komoly felajánlások egy komoly helyzetben a KKV szektornak

Komoly felajánlások egy komoly helyzetben a KKV szektornak

Elolvasom

Jó példákról szóló összefoglalónk a Piac és Profiton

Jó példákról szóló összefoglalónk a Piac és Profiton

Elolvasom

Legújabb cikkünk a Digital Hungary címlapján landolt

Legújabb cikkünk a Digital Hungary címlapján landolt

Elolvasom

Kolléganőnk, Rónyai Júlia cikke tarolt az NLC-n

Kolléganőnk, Rónyai Júlia cikke tarolt az NLC-n

Elolvasom

Jó reggelt mindenkinek, Alright-címlapra ébredtünk!

Jó reggelt mindenkinek, Alright-címlapra ébredtünk!

Elolvasom

Ha Gyuri nem volna, mi sem volnánk!

Ha Gyuri nem volna, mi sem volnánk!

Elolvasom

A Terra-Akva börze kommunikációs feladatait is mi látjuk el

A Terra-Akva börze kommunikációs feladatait is mi látjuk el

Elolvasom