Sikeres PR kommunikációs kampányt zártunk a Tulipán Csoporttal
Header white line

X

Sikeres PR kommunikációs kampányt zártunk a Tulipán Csoporttal

Sikeres PR kommunikációs kampányt zártunk a Tulipán Csoporttal

Van úgy, hogy nem tudjuk egyik napról a másikra belevetni magunkat a munkába, a márka érdeke a türelem, a megfelelő kontextus kialakítása és az alapos előkészületek – ilyen volt a Tulipán Csoporttal közös kampányunk. Ezúttal a PR kommunikációs kampányösszegzésünkben rámutatunk, hogyan gondolkodik a PR- és marketingszakértő csapatunk egy márka sikeréről, amikor hatványozódnak a kommunikációs zaj jelentette kihívások.

 

Kalandos, kihívásokban bővelkedő kampány kerekedett az óvodás korú gyermekek számára készülő mesekönyvsorozat, a Tulipán Csoporttal közös PR kommunikációs projektünkből. Még 2020-ban egyeztünk meg az együttműködésben, nagyjából Dúró Dóra mesekönyvdarálásával egy időben.

 

Az akkori döntésünkre Szuchy Brigitta, alapítónk így emlékszik vissza: „Szakmailag teljes volt köztünk az egyetértés, hogy ameddig a közbeszéd nem lép túl a 10 millió meseszakértő országa korszakán, addig nem indítjuk el a kampányt. Ennek több oka is volt. Egyrészt nem akartuk, hogy a Tulipán Csoport, mint kifejezetten az óvodás kori kihívásokra válaszalternatívákat nyújtó mesekönyvsorozat megítélése keveredjen a sajnos kétes hírnevűvé váló Meseország mindenkiért című kötettel. Másik érvünk a halasztás mellett az volt, hogy a téma kapcsán megannyi szakértő – és szakértő látszatot keltő – sajtómegjelenés, interjú, értekezés és összefoglaló jelent meg a teljes médiapiacon, a kapcsolódó témaink is sorra kerültek, az érdeklődők kíváncsisága is kifulladt. Harmadrészt pedig a Tulipán Csoport mesekönyvsorozat sajátságából eredt: az óvodai beszoktatáshoz praktikus történetek szezonalitása lejárt.”

 

A közös döntést követően 2021-ben indítottuk el a kampányunkat, akkorra neutrális befogadói közegben tudtuk sikerre vinni a PR kommunikációs kampányunkat.

 

 

Alaposság, körültekintés és személyes kapcsolatok állnak a 13 három sajtómegjelenés mögött

 

A Meseország mindenkét övező, sokszor méltatlan, de néha kifejezetten mély, részletes és szakmai cikkeket folyamatosan olvastuk, követtük a megjelenő híreket. Mielőtt belevágtunk volna 2021 év elején a kampányba, a csapatunk szövegírója szakirodalmat (mesepszichológiai szakkönyveket) olvasott, a kapcsolataink fejlesztéséért felelős tagunk pedig gyermekpszichológust és óvodapedagógust keresett fel, hogy saját szakmai szempontjaikat osszák meg velünk. Ennek a körültekintő felkészülésnek, anyaggyűjtésnek eredményeképp a kommunikációs kampányt két hullámra osztottuk, amikor a sajtó felé kommunikáltunk.

 

A munkánknak köszönhetően alapos, átfogó cikkek születtek a témában, amelyekben a megfelelő mesék kiválasztásáról, az óvodáskori kihívásokról és a funkcionális meseolvasásról számoltunk be a média képviselőinek. A munkánk befejeztével 13 sajtómegjelenést generáltunk, amelyek között olyan felületek szerepeltek, mint a Családi Lap, a Blikk vagy a Fanny magazin.

 

„Az első perctől csapatban dolgoztunk, ezért is tudtuk sikerre vinni a kampányt. Volt felelőse az alapos háttéranyag-gyűjtésnek, a szakértői kapcsolatok kiépítésének és a sajtókommunikációs feladatoknak” – hangsúlyozza Szuchy Brigitta a PR kommunikációs kampányhoz kapcsolódóan.

2021.06.09.

Vissza a főoldalra

További olvasnivalók:

Ügynökségünk látja el Pál Péter énekes menedzseri tevékenységét

Ügynökségünk látja el Pál Péter énekes menedzseri tevékenységét

Elolvasom

Újhullámos toborzásról szólt a 2020-as évünk vége

Újhullámos toborzásról szólt a 2020-as évünk vége

Elolvasom

Patkányveszélyről másképp: eredményes sajtókampányt zártunk le

Patkányveszélyről másképp: eredményes sajtókampányt zártunk le

Elolvasom

Kollégánk novellája megjelent a Népszavában!

Kollégánk novellája megjelent a Népszavában!

Elolvasom

Podcast: Szuchy Brigitta alapítónk többek között a PR kommunikációról beszélt

Podcast: Szuchy Brigitta alapítónk többek között a PR kommunikációról beszélt

Elolvasom

Taroltak a beszámolóink az új Prince of Persia VR szabadulószoba játékról

Taroltak a beszámolóink az új Prince of Persia VR szabadulószoba játékról

Elolvasom

A Menedzsment Fórum is ajánlja a kommunikációt segítő tanulmányunkat

A Menedzsment Fórum is ajánlja a kommunikációt segítő tanulmányunkat

Elolvasom

Letölthető tanulmánnyal segítünk a kommunikációs aktivitásaid fejlesztésében

Letölthető tanulmánnyal segítünk a kommunikációs aktivitásaid fejlesztésében

Elolvasom

Komoly felajánlások egy komoly helyzetben a KKV szektornak

Komoly felajánlások egy komoly helyzetben a KKV szektornak

Elolvasom

Jó példákról szóló összefoglalónk a Piac és Profiton

Jó példákról szóló összefoglalónk a Piac és Profiton

Elolvasom

Legújabb cikkünk a Digital Hungary címlapján landolt

Legújabb cikkünk a Digital Hungary címlapján landolt

Elolvasom

Kolléganőnk, Rónyai Júlia cikke tarolt az NLC-n

Kolléganőnk, Rónyai Júlia cikke tarolt az NLC-n

Elolvasom

Jó reggelt mindenkinek, Alright-címlapra ébredtünk!

Jó reggelt mindenkinek, Alright-címlapra ébredtünk!

Elolvasom

Ha Gyuri nem volna, mi sem volnánk!

Ha Gyuri nem volna, mi sem volnánk!

Elolvasom

A Terra-Akva börze kommunikációs feladatait is mi látjuk el

A Terra-Akva börze kommunikációs feladatait is mi látjuk el

Elolvasom