A Démonblokk megalapítása óta támogatjuk a csapat rohamosan épülő vállalkozását, lassan egy éve, hogy az Alright színeiben végezzük a PR kommunikáció során felmerülő feladatokat. Az alapítók bizalmáért nem lehetünk elég hálásak, és lám, meg is lett az eredménye a közös erőfeszítéseknek: már 20 megjelenést értünk el a Démonblokk egyik mérföldkő eseménye kapcsán!
Az első magyar és egyetlen fővárosi VR szabadulószoba két játékfejlesztő VR kalandjait kínálja a VR-rajongók számára: a Ubisoft és ARVI izgalmas csapatjátékait. A Ubisoft a világ egyik vezető játékfejlesztőjeként 2020 nyarára tűzte ki az egyik legrégebben várt játékának speciális folytatását. Februárban derült ki, hogy az egy évtizede mellőzött Prince of Persia: Tha Dagger of Time júniusra várható. Nem kis izgalommal járt ez a Démonblokk számára, ugyanis tavasszal a maroknyi tesztelő hely közé választotta őt a cégóriás, majd a tapasztalatok birtokában végül augusztusban végre a nagyközönség számára is megnyílt a lehetőség, hogy maguk váljanak az idő uraivá.
A kapcsolódó PR kommunikáció akciók alatt fokozatosan osztottuk meg a gamer sajtóval a fejleményeket, a bejelentést követően a magyar tesztelő szerepet, végül magát az indulást. A hazai gamer médiumok mind be is számoltak a legfontosabb eseményekről, többek között a 24.hu gamer blogja, a Roboraptor, az IGN Hungary, a PC Guru, a Leet.hu és a GameStar.
„Fontos szempont volt, hogy a PoP DoT PR kommunikációja integrált kommunikáció keretében valósuljon meg, releváns információkat osszunk meg a sajtó képviselőivel és a Démonblokk saját, ún. Blokker-közösségével” – emeli ki Brigi alapítónk. – „Az újságírókat a legfontosabb mérföldkő eseményekről tájékoztattuk a játék bevezetése kapcsán, ezzel párhuzamosan a saját csatornákon, a Démonblokk közösségi média felületein, weboldalán és hírlevelében pedig fokoztuk a várakozást, lelkesedést. Nem kis kihívás volt a tavaszi-nyári kényszerű leállás közepette is fenntartani az érdeklődést, de az eredmények igazolják, hogy ebben sikerrel jártunk. A játék elképesztő lett, és úgy vesszük észre, ezt a tapasztalatunkat a játékosok maguk is visszaigazolják, még úgy is, hogy a PoP DoT minden eddiginél bonyolultabb VR szabadulószoba élményt jelent.”
2020.09.09.