Az év végére egy kisebb volumenű, annál specifikusabb projektet is beiktattunk. A Joblinken nevű toborzási applikáció üzemeltetőjével megvizsgáltuk, milyen toborzási trendek várhatók az idei évre, és hogy a vállalatok hogyan készülhetnek fel eredményesen a közeljövő kihívásaira. A PR kommunikációs együttműködésünk célja a szakértői pozícionálás, eszköze a szűk körű sajtókommunikáció volt.
A sok kihívás mellett szép számmal hozott számunkra új lehetőségeket is a 2020-as év. Közülük több szakmailag a szívünkhöz közelálló, izgalmas projekt volt. Egyikük, a Nordconn által piacra dobott Joblinken nevű toborzó applikációhoz kapcsolódó együttműködés a tavalyi évvel együtt ért véget.
„A csapatból többen foglalkoztunk már munkáltatói márkaépítéssel, belső és HR kommunikációval, ennek köszönhetően már meglévő szakmai rálátással ültünk neki a megfelelő PR kommunikációs megoldás kidolgozásának” – fogamaz alapítónk, Szuchy Brigi. – „Egy kifejezetten vállalati döntéshozóknak szóló, specifikus, minőségre és nem mennyiségre törekvő sajtókampányt folytattunk le eredményesen, a Joblinken szakértőivel közösen.”
Az általános ismertség növelésének a sajtókommunikáció fontos mérföldköve
Egy bevezetés alatt álló, fiatal márka kapcsán elsődleges kommunikációs feladat, hogy a termékismeret átadásával, piaci relevanciájával és a termék mögött állók szakértelmének bemutatásával megismertessük a termék célcsoportját. A Joblinken esetén ez HR-szakembereket, a céges munkáltatói márkaépítés felelőseit, tágabb értelemben a vállalati döntéshozókat jelentette.
A gondolkodásunkhoz kapcsolódóan Brigi hangsúlyozza: „Az Alright Communications csapaton belül egyetértünk abban, hogy a jó hírnév építése során elengedhetetlen a harmadik (azaz nem a márka saját, nem a fogyasztói, hanem független, külső) felektől érkező, a márkára vonatkozó meglátások, tartalmak generálása. Ettől válhat hitelessé egy márka – hogy az, akinek nem érdeke valamiképpen beszámolni róla, hogyan és miként teszi meg. Ebben a fontos aspektusban a sajtó jó partner, akinek a márka oldaláról a munkáját megkönnyítendő, kiegészítendő informatív, olvasói érdeklődésére számot tartó tartalmat biztosítunk.”
Az együttműködés keretében olyan felületeken foglalkoztak a Joblinknen tartalmával, mint a HRPWR, a Marketing&Media Online, a Menedzsment Fórum, a Digital Hungary – de még a Propeller.hu is átvette az anyagot!
2021.01.08.