Integrált PR kommunikációs kampányon vagyunk túl Kántorral!
Header white line

X

Integrált PR kommunikációs kampányon vagyunk túl Kántorral!

Integrált PR kommunikációs kampányon vagyunk túl Kántorral!

A kiterjesztett valóságban nyomozott Kántor, a legendás magyar négylábú detektív a Ferencvárosban – mi pedig elkísértük, és jelentős figyelmet generáltunk neki! Ilyen is lehet egy integrált PR kommunikációs kampány!

 

A nyarat az AR/VR technológiai megoldásokat szállító csapat, az ARcheo Group megbízásából készített integrált PR kommunikációs kampányunkkal indítottuk. A tehetséges fiatalok a IX. kerületi Önkormányzat által kiírt Public Art pályázaton győztes pályázatukat, a részben virtuális, részben fizikailag megjelenített interaktív kiállításukat szervezték meg a ferencvárosi Madaras József téren. A kapcsolódó valamennyi kommunikációs feladatot az Alright Communications csapatával végeztük, a munka során jelentős közösségi média figyelmet és 20 db sajtómegjelenést generáltunk.

 

Alig ismert technológia egy jól ismert nyomozóval karöltve

 

Izgalmasan vegyültek a kihívások és az adottságok a Kántor, nyomozz! projekt során” – fogalmaz alapítónk, Szuchy Brigitta. – „Mivel a kiterjesztett valóságban (AR) megjelenő nyomozó kutya még mindig újszerű technológiai megoldásnak tekinthető, az átlagembereknek nincs tapasztalata az AR-hez kapcsolódóan, különösen fontos feladatot jelentett, hogy egyszerűen, érhetően kommunikáljunk a nyomozás pontos menetéről. Továbbá az ARcheo Group applikációfejlesztő csapatának határozott művészi koncepciója alapján állt össze az interaktív kiállítás, amelynek keretében a legendás detektíveb már ismert kalandjait élhették át a helyszínre látogatók. Ezt a művészi megközelítést külön kihangsúlyoztuk a kommunikációban, ezzel a vidám családi programnak érhetővé vált a maga mélysége, tartalmassága.”

 

Klasszikus PR megoldásokat vegyítettünk kreatív közösségi média tartalmakkal

 

Az integrált PR kommunikációs kampány célja az volt, hogy minél többek vegyenek részt a ferencvárosi helyszínen az interaktív kiállításban. Ennek érdekében három fő eszközt vetettünk be. Egyrészt sajtókampányt folytattunk, 20 db sajtómegjelenést generáltunk vegyesen, online újságok felületein jelent meg a közleményünk, tévés és rádiós interjúkat szerveztünk. Olyan orgánumok tudósítottak a Kántor, nyomozz! interaktív kiállításról, mint a Velvet, Funzine, Szeretlek Magyarország, ATV, Life TV, Petőfi TV, Manna FM és Spirit FM.

 

A sajtókampánnyal párhuzamosan kreatív közösségi média tartalmakat, grafikai megoldásokat alkalmaztunk, külön Facebook eseményt hoztunk létre, ahol a kiállításhoz kapcsolódó feladványokat adtunk meg a látogatóknak, nyereményjátékot szerveztünk.

 

Szuchy Brigitta emellett egy másik klasszikus PR megoldásról is beszámol: „a kampány harmadik lábát a partneri kommunikáció jelentette. Felhívtuk a kerületi érdekgazdák figyelmét a programlehetőségre, arra kértük őket, osszák meg a saját közösségükkel, így pl. a Nagycsaládosok Országos Egyesülete is segítette a kiállítás hírének terjedését.”

 

Imádtuk ezt a projektet! Veled mikor csinálunk pénzt?

2021.06.20.

Vissza a főoldalra

További olvasnivalók:

Komplex PR-projekttel értünk el sikereket építőipari digitalizáció témakörben

Komplex PR-projekttel értünk el sikereket építőipari digitalizáció témakörben

Elolvasom

5 Dudás is elfér PR kommunikációs megbízóink között!

5 Dudás is elfér PR kommunikációs megbízóink között!

Elolvasom

Sikeres PR kommunikációs kampányt zártunk a Tulipán Csoporttal

Sikeres PR kommunikációs kampányt zártunk a Tulipán Csoporttal

Elolvasom

Ügynökségünk látja el Pál Péter énekes menedzseri tevékenységét

Ügynökségünk látja el Pál Péter énekes menedzseri tevékenységét

Elolvasom

Újhullámos toborzásról szólt a 2020-as évünk vége

Újhullámos toborzásról szólt a 2020-as évünk vége

Elolvasom

Patkányveszélyről másképp: eredményes sajtókampányt zártunk le

Patkányveszélyről másképp: eredményes sajtókampányt zártunk le

Elolvasom

Kollégánk novellája megjelent a Népszavában!

Kollégánk novellája megjelent a Népszavában!

Elolvasom

Podcast: Szuchy Brigitta alapítónk többek között a PR kommunikációról beszélt

Podcast: Szuchy Brigitta alapítónk többek között a PR kommunikációról beszélt

Elolvasom

Taroltak a beszámolóink az új Prince of Persia VR szabadulószoba játékról

Taroltak a beszámolóink az új Prince of Persia VR szabadulószoba játékról

Elolvasom

A Menedzsment Fórum is ajánlja a kommunikációt segítő tanulmányunkat

A Menedzsment Fórum is ajánlja a kommunikációt segítő tanulmányunkat

Elolvasom

Letölthető tanulmánnyal segítünk a kommunikációs aktivitásaid fejlesztésében

Letölthető tanulmánnyal segítünk a kommunikációs aktivitásaid fejlesztésében

Elolvasom

Komoly felajánlások egy komoly helyzetben a KKV szektornak

Komoly felajánlások egy komoly helyzetben a KKV szektornak

Elolvasom

Jó példákról szóló összefoglalónk a Piac és Profiton

Jó példákról szóló összefoglalónk a Piac és Profiton

Elolvasom

Legújabb cikkünk a Digital Hungary címlapján landolt

Legújabb cikkünk a Digital Hungary címlapján landolt

Elolvasom

Kolléganőnk, Rónyai Júlia cikke tarolt az NLC-n

Kolléganőnk, Rónyai Júlia cikke tarolt az NLC-n

Elolvasom

Jó reggelt mindenkinek, Alright-címlapra ébredtünk!

Jó reggelt mindenkinek, Alright-címlapra ébredtünk!

Elolvasom

Ha Gyuri nem volna, mi sem volnánk!

Ha Gyuri nem volna, mi sem volnánk!

Elolvasom

A Terra-Akva börze kommunikációs feladatait is mi látjuk el

A Terra-Akva börze kommunikációs feladatait is mi látjuk el

Elolvasom