Csináljunk pénzt! – bemutatjuk mi áll a nyers kimondás mögött!
Header white line

X

Csináljunk pénzt! – bemutatjuk mi áll a nyers kimondás mögött!

Csináljunk pénzt! – bemutatjuk mi áll a nyers kimondás mögött!

A pénz nem boldogít, tartja az ismert mondás, amivel azért bőven lehet vitatkozni. No persze senki ne gondolja rólunk, hogy számunkra az elsődleges érték a pénz, mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy ennél sokkal fontosabb dolgok is vannak az életben. Ugyanakkor tagadhatatlan, hogy az anyagi biztonság, a belefektetett munkánk megtérülése, a különböző élmények gyűjtése – amihez ugyebár pénz kell – nagyban hozzájárulnak a boldogsághoz és kiegyensúlyozottsághoz.

 

Adódik a kérdés, hogy mi várható egy üzleti kapcsolattól? Amellett, hogy nyilván nem árt jóban is lenni az ügyféllel, partnerrel, de végeredményben mégis az a célunk, hogy pénzt keressünk egymással, egymásért. Lehet persze ígéreteket tenni a fejlődésre, a magasabb konverzióra, a világmegváltó brandépítésre, de tulajdonképpen ez mind azt a víziót szolgálja, hogy mindannyian k**va sok pénzt csináljunk, akár magunknak, akár mások támogatására.

 

Azzal, hogy ezt mi kimondjuk, csupán annyi a célunk, hogy kihangsúlyozzuk a munkakapcsolati minimumot: tiszteljük meg egymást az őszinteséggel! Nem szeretnénk köntörfalazni és hangzatos klisékkel sales-elni magunkat, és természetesen ugyanezt várjuk másoktól is, így akár tőled is, aki ezt most olvassa.

 

Mit várunk tőled mint leendő ügyféltől, partnertől, és mi mit vállalunk érted és az üzleti céljaid megvalósításáért? Vegyük sorra!

 

A teljes őszinteség mellett a kérdés nélküli folyamatos visszajelzést! Egyrészt tudnod kell rólunk, hogy mindannyian lelkiismeretesen és teljes erőbedobással dolgozunk azon, hogy meglévő ügyfeleink és később ti is elégedettek lehessetek. A ránk bízott pénzt úgy kezeljük, mintha csak a sajátunk lenne. Másrészt rendkívül fontos számunkra a bizalom, amelyet transzparens kommunikációval és kölcsönös visszajelzésekkel tudunk építeni. Tehát, ha elégedett vagy velünk, kérlek, hogy jelezd időnként, mert ez határozottan motiválni fog minket a jövőben is.  Igényünk van rá, hogy a munka során felmerült kérdéseket, esetleges nem tetszéseket kitegyük az asztalra és időben tisztázzuk. Csak így tudunk változtatni meglévő szokásokon és folyamatokon, ha tisztában vagyunk azzal, mit kell alakítanunk és erősítenünk a közös munka kapcsán.

 

Ezen a ponton szeretnénk leszögezni, hogy a bizalom számunkra azt is jelenti, hogy a kutatásokon, tájékozódáson alapuló, szakmai érveink alapján hozott döntéseinkben hiszel. Ha minket választasz, akkor elfogadsz minket partnerként, akik okkal tervezik meg úgy a stratégiádat, a kampányaidat, vagy akár a Facebook posztodat, ahogy.

 

A véleményed fontos számunkra, ezért bármikor örömmel vesszük, de ne várd tőlünk, hogy úgy dolgozzunk, ahogy egyébként nem tennénk, és amivel nem értünk egyet –  amikor nemet mondunk, azt azért tesszük, mert tudjuk, lenne előnyösebb megoldás az üzleti céljaid megvalósítására.

 

Valódi sikereket egymásra támaszkodva, kölcsönös bizalommal és folyamatos nyílt kommunikációval tudunk elérni.

 

Szóval, csinálunk pénzt?

2020.02.16.

Vissza a főoldalra

További olvasnivalók:

Csinálj pénzt Szuchy Brigivel! – interjú

Csinálj pénzt Szuchy Brigivel! – interjú

Elolvasom

5 tipp, hogy eredményesebben blogolj!

5 tipp, hogy eredményesebben blogolj!

Elolvasom

Könnyes szemmel és pornóprémium reklámmal érkezik hozzánk a karácsony

Könnyes szemmel és pornóprémium reklámmal érkezik hozzánk a karácsony

Elolvasom

5 dolog, amit rosszul csinálsz PR kommunikációban

5 dolog, amit rosszul csinálsz PR kommunikációban

Elolvasom

Kinek nem inge, ajánlja fel jótékony célra!

Kinek nem inge, ajánlja fel jótékony célra!

Elolvasom

Az ihlet odaát van! Ezeket az angol nyelvű szakmai oldalakat kövesd!

Az ihlet odaát van! Ezeket az angol nyelvű szakmai oldalakat kövesd!

Elolvasom

Ezeket az oldalakat kövesd, hogy tudd, mi zajlik a PR kommunikáció magyar piacán!

Ezeket az oldalakat kövesd, hogy tudd, mi zajlik a PR kommunikáció magyar piacán!

Elolvasom

5 tipikusan nyári baklövés, amelyet a kommunikációdban elkövethetsz

5 tipikusan nyári baklövés, amelyet a kommunikációdban elkövethetsz

Elolvasom

Sorvezetők a kommunikációs tervezés megkönnyítéséhez

Sorvezetők a kommunikációs tervezés megkönnyítéséhez

Elolvasom

Törekedj arra, hogy izgalmas tartalmat állíts elő!

Törekedj arra, hogy izgalmas tartalmat állíts elő!

Elolvasom

Aki bújt, aki nem, már mindegy: most elválik, mennyire megbízható a márkád!

Aki bújt, aki nem, már mindegy: most elválik, mennyire megbízható a márkád!

Elolvasom

Szorongás helyett: csiszold a tudásod a következő hetekben!

Szorongás helyett: csiszold a tudásod a következő hetekben!

Elolvasom

Céges vészintézkedések a koronavírus miatt: mutatjuk, hogy csinálják az igazán profik!

Céges vészintézkedések a koronavírus miatt: mutatjuk, hogy csinálják az igazán profik!

Elolvasom

Kontextusteremtés 1.0: nincs olyan, hogy nincs ötlet!

Kontextusteremtés 1.0: nincs olyan, hogy nincs ötlet!

Elolvasom

Mögötted állunk, mi láthatatlanul működünk!

Mögötted állunk, mi láthatatlanul működünk!

Elolvasom